Palautukset, Reklamaatiot & Vaihdot

 

Palautus Suomessa

Kadutko ostostasi ja haluat palauttaa korusi? Tilauksesi vastaanottamisesta alkaen tarjoamme 14 päivän palautusoikeus.*

Palautukset voidaan tehdä 100 kr:n palautuskustannuksella. Palautuskustannus kattaa palautuksen toimitus-, käsittely- ja hallinnolliset kulut. Meillä on aina ilmaiset palautukset myymälässä, mutta huomioithan että sinun on haettava palautusta verkkosivuiltamme ennen kuin tulet myymäläämme.

Jos et nouda pakettiasi noutopisteestä ja paketti palautetaan meille, perimme maksun på 150 kr. Tämä kattaa toimitus-, käsittely- ja hallinnolliset kulut.

*HUOMIO! Palautusoikeus gäller EJ  custom-made smycken*. Lue lisää tästä (hyperlinkki “custom-made smycken”).

Custom-made

Tee palautus Suomessa:

Palautus Ruotsin ulkopuolella

Kadutko ostostasi ja haluat palauttaa korusi? Tilauksen vastaanottamisesta alkaen tarjoamme 7 päivän palautusoikeus Ruotsin ulkopuolella.

Palautuksen tekemiseksi Ruotsin ulkopuolella ota yhteyttä smycken@l8hasselblad ja nimeä otsikko "Palautus ulkomailta".

Huomio: L8Hasselblad ei vastaa ulkomailta tulevista palautuskuluista eikä kaikista ostoista EU:n ulkopuolella summan on oltava yli 3000 kr. Jos teet palautuksen ja tilauksen arvo on alle 3000 kr, perimme 200 kr maksun.

Custom-made

Reklamaatiot

Vaihto

Oletko tilannut korun, jonka haluat vaihtaa toiseen tai uuteen kokoon? Hae silloin palautusta jotta voimme maksaa rahasi takaisin. Tee sitten uusi tilaus toivomastasi korusta!

Oletko tilannut korun ja ME olemme lähettäneet väärän tuotteen/koko? Ratkaisemme asian tietenkin. Hae silloin reklamaatiosta lähetämme sinulle ilmaisen palautuslapun. Sen jälkeen lähetämme sinulle oikean korusi, joka joka olet tilannut.

Yhteystiedot

Et saanut vastausta kysymykseesi palautuksesta, vaihdosta tai reklamaatiosta? Ota meihin yhteyttä täällä:

Mail: smycken@l8hasselblad.se

Huomio! Olemme pieni yritys ja työskentelemme niin nopeasti kuin voimme, jotta auttaa sinua. Jotta saisit vastauksen nopeammin - odota vastaustamme siinä kanavassa, johon alun perin kirjoitit ennen kuin otat meihin yhteyttä muissa kanavissa. Yritämme vastata pyyntöösi 1-3 työpäivän kuluessa.

Retur inom Svergie

Ångrar du ditt köp och vill returnera ditt smycke? Från att du tagit emot din order erbjuder vi 14 dagars returrätt.*

Returer kan göras mot en returkostnad på 69 kr. Returkostnaden täcker returens frakt-, hanterings- och administrativa kostnader. Vi har alltid fria returer i butik men observera att du måste ha ansökt om retur på vår hemsida innan du kommer in till oss i butiken.

Om du inte hämtar ut ditt paket från ombud och paketet skickas tillbaka till oss tar vi ut en avgift på 150 kr. Detta är för frakt-, hanterings- och administrativa kostnader.

*OBSERVERA! Returrätten gäller EJ på custom-made smycken*. Läs vidare här (hyperlänk till “custom-made smycken”.

Custom-made

Gör en retur inom Sverige

Retur utanför Svergie

Ångrar du ditt köp och vill returnera ditt smycke? Från att du mottagit din order erbjuder vi 7 dagars returrätt utanför Sverige.

För att genomföra en retur utanför Sverige, kontakta smycken@l8hasselblad och döp rubriken till "Retur från utlandet".

Observera: L8Hasselblad står inte för några retur-kostnader från utlandet samt alla köp utanför EU måste överstiga 3000kr. Gör du en retur och ordern underskrider 3000kr tar vi en avgift på 200kr.

Custom-made

Reklamationer

Byte

Har du beställt ett smycke som du vill byta till ett annat eller till en ny storlek? Ansök då om en retur så att vi kan betala tillbaka dina pengar. Lägg sedan en ny order med ditt efterlängtade smycke!

Har du beställt ett smycke och VI har skickat fel produkt/storlek? Då ska vi självklart lösa det. Ansök då om en reklamation så skickar vi dig en gratis fraktsedel. Därefter skickar vi dig ditt korrekta smycke som du beställt.

Kontakt

Fick du inte svar på din fråga angående retur, byte eller reklamation? Kontakta oss här:

Mail: smycken@l8hasselblad.se

Observera! Vi är ett litet företag och jobbar så snabbt vi kan för att hjälpa dig. För att du snabbare ska få ett svar - invänta vår respons på den kanal du skrivit på från början innan du kontaktar oss på andra ställen. Vi försöker besvara din förfrågan inom 1-3 arbetsdagar.