FÖREtagskompisar
Vi älskar att samarbeta med företag och varumärken som vi gillar och passar oss och vårt varumärke!
VI har idag flertal fantastiska märken som vi promotear i våra kanaler, har med på events och ger ut deras produkter till våra kunder
Vill du bli en del av de fantastiska varumärkena nedan. Maila till oss på smycken@l8hasselblad.se så hjälps vi åt att skapa något helt unikt
Added Vitamins
Added vitamins är som vitaminwell fast billigare bättre och godare. Iallafall enligt oss!
N!cks
Nick's gör några av de godaste godisarna, glassarna och proteinbarsen – utan tvekan. Men det är inte allt. Vårt syfte är större än så. Vi eliminerar klyftan mellan njutning och hälsa genom matinnovation, för att ge fler människor möjlighet att göra bättre matval.
Nick's finns för de spontana, de som säger ja till livet och de som inte vill binda sig. Kom alltid ihåg att du har en vän i Nick's, så våga slappa mer, leka mer och njuta mer. Ät mig, slicka mig, skeda mig, men uttråka mig inte
N!cks - Att längta efter
Essnce
Jag upptäckte Essence på TikTok och insåg snabbt att det var något unikt med dessa parfymer. Nyfiken tog jag kontakt med Jonna, grundaren, och det visade sig att hon är en helt fantastisk person. Hon är runt 31 år, har två små barn på 1 och 3 år, och har ändå lyckats bygga ett av de starkaste varumärkena på den svenska marknaden.
Jonna utstrålar äkthet, kreativitet och drivkraft. Hennes förmåga att skapa nya parfymer som både doftar fantastiskt och känns unika och som är sjukt prisvärda är imponerande. Det är verkligen inspirerande att se hennes imperium.
Mölnlycke borde verkligen vara stolta över att ha denna parfymdrottning som är nyskapande och kan bli hur stor som helst. Hatten av för henne och hennes resa – hon är en inspiration för oss alla!
Petit Olivia
PetiteOlivia är ett svenskt varumärke känt för sina exklusivt handgjorda rosetter. Barn som vuxna, från världens alla hörn, bär rosetterna!
Sisóne
SISÓNE BEAUTY grundades med en djup förståelse för vikten av ansiktsvård för självförtroendet. Av egna erfarenheter och genom omfattande forskning insåg Alma tidigt att frisk hud mer än något annat stärker både självkänsla och självförtroende. När hon var 25 år gammal bestämde hon sig för att ta steget och skapa en hudvårdslinje som inte bara skulle ge synliga resultat, utan också stärka våra kunder genom att ge dem en känsla av välbefinnande och ökat självförtroende.